Cuntrollu di temperatura di tagliu di calore durante a fabricazione di sacchi

In u prucessu di fabricazione di sacchetti, certe volte a sigillatura di u saccu ùn hè micca cusì bona. I prudutti prudutti cusì ùn sò micca qualificati. Chì causa stu fenomenu? Duvemu esse attenti à a temperatura di u cutter di calore

Hè impurtatu per cuntrullà a temperatura di u cutter durante a fabricazione di sacchi, se a temperatura ùn hè micca adatta, u saccu finitu ùn serà micca qualificatu.

Prima, assicuratevi chì hè u materiale chì stemu aduprendu. Listessu materiale spessore diversu larghezza diversa lunghezza diversa, hà bisognu di temperatura diversa. Pruvate parechji sacchetti à l'iniziu di a macchina in funzione per truvà a temperatura adatta

Dopu, materiale diversu hà bisognu di temperatura diversa.

A temperatura di tagliu decide a qualità di u saccu, se a temperatura hè troppu alta, u materiale si fonderà, u bordu ùn serà micca pianu è u materiale serà adesivu, allora serà un saccu di rifiutu, se a temperatura hè troppu bassa, ùn pò micca taglià u saccu cumpletamente, è infetterà u prossimu saccu.

Inoltre, quandu a velocità di a macchina va più veloce, a temperatura deve ancu aumentà, quandu a velocità scende, a temperatura deve ancu calà di conseguenza

Avemu bisognu di pulisce u cutter di calore spessu dopu a macchina spenta, dopu avè giratu per qualchì tempu, averà qualchì polvere nantu à u cutter, se ùn a pulemu, a polvere pò trasferisce in u saccu.

Inoltre, avemu bisognu di verificà u statu di a taglierina, dopu chì a taglierina di calore abbia giratu da qualchì tempu, duvemu rimpiazzà la cù una nova, dopu a taglierina aduprendu qualchì tempu, ùn diventerà micca cusì acuta.

Allora se pudemu cuntrollà currettamente a temperatura di tagliu di u riscaldamentu durante a fabricazione di sacchi, pò aumentà a capacità di produzione, riduce i rifiuti di sacchetti, cusì pudemu riduce i costi.


Tempu di posta: Ott-15-2020