Quandu si usa a macchina di taglio per a produzzione, u prucessu di taglio deve esse prestatu attenzione è ùn deve esse pigliatu à a leggera.

Quandu si usa a macchina di taglio per a produzzione, u prucessu di taglio deve esse prestatu attenzione è ùn deve esse pigliatu à a leggera. Dunque, questu articulu unirà u film compositu BOPP / LDPE compositu estrudutu, i prublemi di qualità chì si verificanu in u prucessu di produzione di taglio è i prublemi cunnessi di a macchina di taglio da analizzare.

1. Cuntrolla a velocità di tagliu
Quandu entra in a produzzione normale, a velocità di a macchina di taglio deve seguità strettamente i requisiti di prucessu. Troppu altu influenzerà ancu a qualità di tagliu. Dunque, cuntrullendu a velocità di slitting, a qualità necessaria per slitting pò esse ottenuta. Perchè, in a produzzione, alcuni operatori aumentanu artificialmente a velocità di tagliu per aumentà a produzzione è migliurà i so benefici ecunomichi. Questu ferà u filmu propensu à strisce longitudinali è prublemi di qualità di stratu divisu in operazione à grande velocità.

2. Sceglite u prucessu di slitting adattatu secondu l'equipaggiu è u performance di film
In a produzzione nurmale, hè necessariu aduttà una tecnulugia adatta di taglio per a produzzione secondu e prestazioni di l'attrezzatura, e proprietà intrinseche di u filmu, è i diversi tipi è specifiche di u film. Perchè i parametri di prucessu, i metudi d'identificazione è i valori di vari film fessurati sò diversi, u prucessu deve esse accuratamente adattatu per ogni pruduttu.

3. Attenti à a scelta curretta di e stazioni di travagliu
In a pruduzzione, a frequenza d'usu di ogni stazione di a slitter hè diversa, cusì u gradu di usura hè ancu diversu. Dunque, ci serà una certa differenza di prestazione. Per esempiu, ci sò menu strisce verticali per taglià i prudutti in una cundizione migliore. À u cuntrariu, ci sò più strisce longitudinali. Dunque, ogni operatore deve prestà attenzione à a scelta curretta di e stazioni di travagliu, dà un pienu ghjocu à u megliu statu di l'attrezzatura, capisce l'usu di u situ, riassume costantemente l'esperienza, è truvà l'usu di e migliori caratteristiche di l'attrezzatura.

4. Assicuratevi a pulizia di u film
Inoltre, deve esse nutatu chì durante u prucessu di tagliu, ogni rotulu di film hè riapertu è poi riavvoltu, chì crea condizioni per l'entrata di oggetti stranieri. Siccome u pruduttu cinematograficu stessu hè adupratu principalmente per l'imballu di alimenti è medicinali, Dunque, i requisiti igienichi sò assai stretti, dunque hè necessariu assicurà chì ogni rotulu di film sia pulitu.


Tempu di posta: Ott-15-2020